utorok 11. apríla 2017

Jamie Peacock:, Otec mi ukázal, že žiadne obmedzenia, ak vložíte svoju myseľ na to '

"Vidíš dobrú stranu, keď som hrať," hovorí. "Ďalších päť dní zo siedmich nevidíte mňa cúral okolo domu, zlú náladu, pretože som bolesťou. Tím beh je vo štvrtok a za normálnych okolností to je ten deň som sa prebudil a cíti v poriadku. Môžem trénovať opäť 100%. Potom je piatok a ja som rád hrať.Ale potom sa vrátime k tej päťdňový cyklus, kde som nevrlý okolo domu a miešanie okolo, len sa snaží dostať cez bolesť. "

Silný prop je stanovené, že v priebehu nasledujúcich šiestich týždne, bude do jeho úloha vyznamenania, ktorá zahŕňa osem Super League tituly a tri Challenge Cup víťazstvo. "Dostávame sa ku skutočnému zadnom konci svojej kariéry te raz a je tu taká motivácia ísť na vysokú. Dal som ceduľu doma pýtať:, Ako chcete mať na pamäti? 'Ale to nie je to najmä ľudia, ktorí sledujú hru. Sú to ľudia, ktorých som hrať proti. Čo sa deje na ich posledný dojem na mňa? Me hrá rovnako, ako to pôjde, alebo len chlap blednutiu von?Chcem, aby to bolo ako prvé. "

Peacock, rovnako ako mnohí z najtvrdších mužov v lige, je skromný človek. A tak to je zarážajúce, keď pripúšťa, že určitý zdroj hrdosti. "Som veľmi potešený, o tom, ako som hral v posledných niekoľkých rokoch. Veľa hráčov dostať cez 33 a nevytvárajú. Ale ja som zlepšil, ako som dostal starší. Budete súťažiť sám so sebou a to je dôvod, prečo máte vždy ten oheň v bruchu. "

Existuje aj ďalšia horúcejšia dôvodom túžba páva, aby sa zasadila seba. Hovorí o strate svojho otca, Darryl, pri pohybe detail. "Zistil som, môj otec bol chorý 24. novembra 2011," spomína Peacock. "Mám zavo lať mi hovorí, že má rakovinu pľúc. Mal tri mesiace života.Ale otec vlastne žil až do 6. septembra 2013. To mi ukázalo, že žiadne obmedzenia, ak vložíte svoju myseľ na to. Rozhodol som sa nemala byť obmedzená vnímanie ľudí o tom, čo 37 rokov by mali hrať podobne.

"Otec mi to dal. Vždy som chcel hrať rovnako ako som mohol pre neho - aj keď hráte na príčiny nad rámec robíte naozaj dobre. Konečný vec, ktorú som dostal od neho prišiel v týždni zomrel. Bol v hospici a dostanete hrkálku smrti, keď máte rakovinu pľúc. Takže som vedel, že sme boli u samého konca.Facebook Twitter Pinterest, Vždy som chcel hrať rovnako ako som mohol pre ocka. 'Fotografie: Christopher Thomond pre Guardian

"Jeho posledný jasný moment bol v pondelok a on sa vytratil do kómy. Hrali sme Wigan vo štvrtok a ja som tam celý týždeň. Že štvrtok [popoludní] Myslel som si:, Mám ísť a hrať? 'Športovci zvyčajne potrebujú veľa rámcov na mieste pred tým, než hrať. Myslel som,, Balls na neho. Bude chcieť, aby som hrál.'Zavolal som Brian McDermott [Leeds 'tréner] povedať, že bude hrať. Išiel som do Wigan a musel zastaviť na ceste, pretože som si myslel, že to bude zle.Ale som hral svoj najlepší zápas roka -. Od určitej vzdialenosti [Leeds vyhral 20-6]

"Uvedomil som si môžete hrať dobre bez ohľadu na to, čo sa stalo. Je to skvelé jete správne veci a majú ľadového kúpeľa a zvyšok, ale to môže viesť k slabému mentality. Že Wigan hra mi ukázal, čo som mohol urobiť. Bol som v hospici celý týždeň nespal dobre, môj otec je na smrteľnej posteli, nebol som dobre jesť, cítil som sa zle - ale aj keď moje telo je škrípanie myseľ môže prepísať to a môžem hrať rovnako ako predtým , To je, ako môj otec bol so mnou za hrob. "

Mal myslieť na svojho otca Betclic-Zobraziť viac pri hraní tak divoko proti Wiganu? " Ja sa určite myslieť na neho, keď som bežal von.Myslel som si,, Nemôžem prísť sem a hrať svinstvo! 'Môj otec bojoval s rakovinou a odolal veľa bolesti, aby zostali nažive tak oveľa dlhšie, než sa očakávalo. Prečo by som mal mať strach o trochu kontakte

"Mal som pocit, dutý po zápase? - pretože to je to, ako sa cítite, keď sa ľudia u vás sú tak zle. Ale pri pohľade späť, to cíti ako úspech. Tiež sa mi podarilo vidieť otca, než zomrel. Vrátil som sa do hospicu v jednu hodinu ráno a spal na podlahe. Zomrel asi osem hodín nasledujúce noci. "

Challenge Cup vždy znamenalo veľa Peacock a jeho otcom. "Bola to obrovská vec pre mňa ako dieťa.Môj otec vždy organizované výlety s Stanningley ragbyovej klubu, a my by sme ísť dole do Wembley, bez ohľadu na to, kto hral. Bol by v autobuse s rodičmi na prednej pitie piva. Mali by sme byť na zadnej strane pratting okolo. Muselo mi byť tak osem alebo deväť Challenge Cup f inále. Ako dieťa, tam nikdy nebol Grand Final. Challenge Cup bola modrá stuha udalosť pre rugby liga. "

Leeds nevyhral putovný pohár od roku 1999, kedy Peacock vlani nakoniec pomohla im oneskorený víťazstvo proti Castleford. "Bolo to intenzívne celý týždeň tej hre," Peacock hovorí, "pretože Leeds nevyhral to po dobu 15 rokov. Boli sme hovoriť to nevadilo, ale vnútri to urobil. Dalo by sa cítiť tlak a hmotnosť očakávania.Užíval som si to viac než väčšina ostatných, pretože to bol môj tretí čas na výhru to [Peacock pomohol svojmu bývalému klubu Bradford Leeds porážku v rokoch 2000 až 2003]. Takže som miloval víťazstvo klin tú noc a ďalší deň. Pre niektoré z ostatných chalanov to bolo otupil trochu, pretože sa uľavilo viac než potešenie "

Je ironické, že tento víkend, bude kapitán Leeds proti Hull Kingston Rovers. - klub pre ktorého bude pracovať v budúcej sezóne. Peacock, ktorý sa blíži k jeho mag isterský študijný program v športovom podnikania, je koncipovaný viac aplikácií než tradičné cestou trénovať pre bývalého hráča. Ale v sobotu, že bude rovnako silne konkurenčný ako predtým.

"Ja viem, že je to príbeh, ale pre mňa nie je žiadny sentiment. To je obchod.Hovoril som ku kľúčovým ľuďom v Hulle a povedal:, Som rád, že ste vo finále, ale to je tak ďaleko, ako to chodí. 'Nemyslím si, že by ste čakali niečo iné odo mňa. Ale som rád, pre ľudí v Hull, pretože viem, ako veľmi tvrdá práca dali dovnútra. Sú na vzostupe…'

Jeho titul Hull KR je pravdepodobné, že manažér rugby alebo rugby režisér. "Je to miesto, kde budem nosiť oblek, skôr než tepláky. Som celkom akademický človek. Dokončil som všetky moje požiadavky majstri bar na 15.000 slovo dizertačnej práce. Ktoré sa blíži. Takže mojou úlohou v Hull bude čo do činenia s stratégie a étosu klubu. Aký je rámec pre úspech?V tých to dňoch, a to najmä v olympijských hrách a jazda na bicykli, ľudia nemajú vyhrať šťastie, alebo len talent. Je to rad procesov a chcem, aby všetko, čo som sa naučil v priebehu posledných 20 rokov až Hull.

"Som bol ťahaný vášňou fanúšikov Hull. Je to ich život. Trup je ťažký mesto a priniesť úspech ľudí, ktorí nemali to na dlhú dobu by znamenalo pre mňa viac, než čokoľvek iné som urobil v hre. Myslím, že je to 30 rokov, čo boli vo Wembley.Tak som im povedal, chcem, aby šli z bytia klubu, ktorý tvorí čísla jedného náročné konzistentne pre vyznamenanie. "Facebook Twitter Pinterest Jamie Peacock, čo predstavuje nárast oproti Wigan je Liam Farrell. , Telesnosť má veľa čo do činenia s ním. 'Fotografie: Magi Haroun / Rex Shutterstock

Peacock sa prizná k niekoľkých základných pochybností, a to spôsobom, ktorý by naznačoval, že zvíťazí nad nimi, akonáhle začne svoju novú kariéru. "Som nervózn y.


Je to obrovská výzva. Bol som hral rugby po dobu 20 rokov a viem, čo funguje pre mňa. Som zvyknutá byť metodický a pomyslel si:, Keď sa mi to potom budem hrať dobre 'To je niečo iné. Mám veľmi dobrú predstavu o tom, čo bude fungovať. Ale jej uvedenie do praxe? Ja som to neurobil.Takže niekedy ležím nahor premýšľať o tom. Ale musíš mať neuveriteľnú vieru v to, čo robíte. Mohol som zostať v Leedse a trénoval, ale to by nebolo moja vášeň. Budem naozaj vášnivý o svojej práci v Hulle. "

Stuart Lancaster, Anglicko rugby tréner, bol jedným z tých, s ktorými Peacock diskutoval o jeho novú prácu. "Som veľkým zástancom toho, čo Stuart urobil. On podporoval charakter a hodnoty nadovšetko a môžete vidieť, ako sa obraz anglického ragby úplne zmenil.On je živým dôkazom, že táto teória f unguje. "

Lancaster verí v Peacock charakteru, pretože pri troch rôznych príležitostiach, on požiadal ligový obra rugby hovoriť s jeho Anglicka union tímu. "Ten, ktorý vyčnieva, je 2012, keď som bol pozvaný, aby som si s nimi pred tým, než hral Južná Afrika," hovorí Peacock. "Bolo to neuveriteľné, ktorí budú pozvaní do tohto vnútorného priestoru, pochádzajúce z ligy, a hovoriť o telesnosti a pred zápasom odovzdať košele von. Najlepšie nápady pochádzajú z tohto druhu kríženia. "

Peacock má len málo pochýb o tom, Sam Burgess bude mať pozitívny vplyv, a to aj vo forme surového regrutovať do únie, vo Svetovom pohári. "Keď som bol na Bradford som prvýkrát videl Sama v klube ako 14 ročný.Ten chlapec chodil s aurou, "hovorí Peacock. "To, čo urobil, že Grand Final bolo neskutočné [keď vlani v októbri, Burgess striasol zlomenú lícnu kosť inšpirovať South Sydney Rabbitohs k víťazstvu v NRL rozhodujúcom]. Ľudia pochybovať o svojej schopnosti v únii, ale prináša vlastnosti, ktoré nie sú hmatateľné. Ako môžete zmerať odvahu a vedenie? Nemôžete kvantifikovať ho v metroch a nesie a znižuje zaťaženie. Ak máte niekoho, kto má prítomnosť Sama vo svojom tíme dvíha každý. "

Peacock usmeje a potom sa uškrnie. "Je to lepšie, keď nevidíte ma cúral okolo domu päť dní v týždni. Ale život je o život.Je to o výzvach a mám niekoľko skvelých tie vľavo s Leeds. - a potom ešte masívne náročnou prácou v obleku na Hull "

Betclic-Čítajte viac

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára